קליק לייבל

זה האח הגדול של הקליק הצהוב. הקליק שפרץ את גבולות הגיל של קהל היעד ונייד את המותג לגילאים בוגרים יותר. עם טעמים מורכבים יותר ואפילו קפאין.

את ההשראות לעיצוב הבאנו מבקבוקי וויסקי ואופנה עילית. בשביל כל השאר נאלצנו לדגום שוב ושוב את המוצר (במיוחד את המאובק, טוב וגם את השוקולד הלבן עם הרימון) כדי, אמממ, זתומרת, עממצ מממ, נו, אתם יודעים, לוודא שאנחנו נשארים בבריף.

ובאמת נתנו את זה לילדים והם עשו פרצוף של "לא טעים". הצלחה גדולה! ויותר בשבילנו.

אה ועוד הפתעה: שברנו את החוק הידוע שלא מעצבים אריזות למזון בשחור.