לקוח: Fresh Paint

: Design & branding for Fresh Paint contemporary art fair

כבר אי אפשר לבוא עם האוטו לדייט בדרייב-אין לראות סרט, ועדיין אי אפשר לבוא עם החבר'ה לראות משחק. בדיוק על קו התפר בין ההיסטוריה המקומית לעתיד המזהיר התקיים השנה יריד צבע טרי בהיכל הספורט העירוני החדש והמנויילן.
רצינו לספר לכם את כל זה במיתוג שעשינו ליריד: חצי קולנועי, חצי ספורטיבי, חצי עירוני, חצי רוצה לצעוק ולבלוט וחצי מדבר בשקט, בין השורות. ועוד חצי קטן בצבעי פלורסנט (רגע, כמה חצאים יש?)
אנחנו ממש גאים להיות חלק מהפרוייקט המדהים הזה, ועל ההזדמנות לעבור עם שרון טילינגר ויפעת גוריון, הרוח היוצרת של היריד.

: Special Edition art event design & branding

יריד צבע טרי התחיל לפני 7 שנים עם משימה תרבותית חברתית של שתי בעלות החזון – שרון טילינגר ויפעת גוריון.
היריד הפך לבית ולבמה עבור אמנים ומעצבים, מושך אליו שוחרי אמנות מכל הסקאלה האמנותית ומאפשר לכולנו לרכוש אמנות עכשווית ולהיות מעודכנים בסצנה המקומית.
השנה בנוסף ליריד הגדול, נפתח יריד "special edition" צבע טרי במהדורה מיוחדת: קומות 40 ומטה של של בנין מאייר בשדרות רוטשילד פינו את הסופ"ש ליריד, והיצירות הוצגו בדירות שנמצאות בתהליכי בניה.
האמנות כבשה את שמי תל אביב.

אז זוכרים שראיתם אותנו עם קסדות צבעוניות על הראש? לנו היה כבוד לקחת חלק בעיצוב קטלוג האמנות ומיתוג התערוכה.

תולים שלט בכניסה

גרפיטי במעלית

קטלוג התערוכה

כיס קטיפה לגלויות התערוכה

גלויות משתתפי היריד לפי קומות

שלטי הכוונה בשכבות, ניירות מודבקים על גבי קיר בטון, שלט מרכזי וחצים ממראה

גופי תאורה | סטודיו mikabarr

נוף לילי

מוס פסיפלורה במנג׳ט והביתה


חזרה למעלה